Felanmälan fastigheten

I första hand ​kontakta styrelsen.

Kontakta Wahlings Installationsservice AB på telefonnummer 08-80 20 40 (under kontorstid måndag-fredag kl 7.30 - 16.30). Kontakta även styrelsen via mejl till styrelsen@brfsvardsliljan.se
 

Akuta ärenden övriga tider (journummer):

Ring larmcentralen, 08-80 16 28. När larmcentralen svarar, meddela att larmet ska vidarebefordras till Wahlings Installationsservice AB. Ange adress, vem som ringer (namn och telefonnummer) samt anledningen till varför du ringer.

Larm under icke kontorstid är mycket kostsamt och ska endast ske i följande fall:

1. Vid fel eller haveri där följdskador uppstår och förvärras, t.ex. vattenskada.
2. I annat brådskande fall, t.ex. om värmeanläggningen slutar att fungera under vintertid.

Observera att innan du ringer och gör en akut felanmälan, kontakta styrelsen genom att skicka ett e-mail till styrelsen på styrelsen@brfsvardsliljan.se 

I trängande fall kan Du kontakta någon av styrelsemedlemmarna direkt, se under ”Styrelsen” på vår hemsida! 

Övrig felanmälan:

  • Bredband/IP-telefoni/TV felanmäls till Telias kundtjänst för privatpersoner, http://www.telia.se/
  • Hiss, inklusive hisslampor, felanmäls till I.T.K. AB på telefonnummer: 08-564 350 10 (meddela även styrelsen).
  • El: Börja med att kontrollera säkringarna längst ner i varje trapphus. Kontakta därefter Vattenfalls kundtjänst på telefonnummer: 020-82 58 58. 

  • Passersystem, felanmäls till styrelsen.